Ruilen en retourneren

14 dagen opzicht

Bent u toch niet helemaal tevreden met u aankoop? Geen probleem. Bij Celez kunt u een artikel binnen 14 werkdagen retourneren, en krijgt u het bedrag van het artikel na ontvangst bij het magazijn binnen 3 tot 5 werkdagen teruggestort op u rekening.

Retourzending kan uiteraard, hiervoor dient u enkel een retournummer bij ons aan te vragen. U kunt hier mail sturen naar webshop@celez.nl . Hier kunt u een retournummer aanvragen.

Uitzonderingen

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

  • Artikelen die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn;
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.

Terugsturen

Bent u niet tevreden met uw artikel? Wij doen er alles aan om problemen voor u op te lossen u kunt hierover contact met ons opnemen. Wel gelden er enkele regels als u het artikel terug wilt sturen:

  • Ruilen of uw geld terugvragen dient binnen 14 dagen na aankoop plaats te vinden;
  • Stuur de originele factuur / leveringsbon mee;
  • De witte zakken van Celez moeten ook worden terug gestuurd;
  • Het pakket moet voorzien zijn van een retournummer aan de buitenkant.

De kosten voor het retoursturen van uw aankoop zijn voor eigen rekening. U ontvangt bij de bestelling een sticker met retouradres gegevens die u op het postkantoor kunt afgeven. Zorg dat het verkregen retournummer op de meegeleverde sticker goed wordt ingevuld.

Retouradres

Celez BV
Afdeling Retouren Webshop
Sint Gilleshof 10
1066 PZ, Amsterdam / The Netherlands

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen voor een ander artikel. Wanneer een artikel voor een andere model geruild moet worden, kunt u het artikel opnieuw bestellen via www.celez.nl

Garantie

U heeft op uw aangekochte artikelen garantie. De garantievoorwaarden zijn echter per artikel verschillend en daarom moeilijk te omschrijven. Wij behandelen garantieverzoeken altijd naar redelijkheid en zoveel mogelijk naar uw wens.

U kunt altijd contact met ons opnemen voor meer informatie.

Klachten

Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze producten of diensten, dan kunt u dit melden aan onze klantenservice via webshop@celez.nl. In dit geval nemen we contact met u op en proberen dan tot een goede oplossing te komen.

celez-ruilen